sobota, september 23, 2006

Ne morem spat



Ob pol enih me je zbudil-ni mogel več spati, ker je premleval težave iz službe. Govorila sva kake pol ure in sedaj spi kot dojenček-ampak jaz več ne morem.
Sovražim te situacije, ko je v hiti tako tiho, da bi lahko slišal komarja kihnit in ne morem prižgat HI-FI/ja (sovražim slušalke). In potem začnem nekaj brezveze tuhtat in najdem probleme tam kjer jih ni. In potem mi sploh ne uspe več zaspati nazaj-kot tudi sedaj.
Pa ravno danes se začne volilna kampanija (ena od strank kjer sem precej neaktivni član me je porabila za žensko kvoto za mestni svet).
Ma tole bom jaz raje preskočila in se kvalitetno naspala. Za pogovore z občani ostaja še skoraj cel mesec. Itak pa what`s the chance...

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk