torek, avgust 22, 2006

I˙m back

Jep, konec je.
Prekratko je bilo-kot vedno. Dežja je bilo več kot prej pol leta skupaj-normalno :)
In vidi se, da ga na Pagu res niso vajeni-je kdo opazil, da ob že itak ultra ozkih pločnikih, ki vodijo v center Novalje sploh ni odtokov. Tako se ob nalivu vsa ulica spremeni v deročo reko na veselje predvsem italijanskih otročajev, ki jim popolnoma popustijo zavore in čofotajo kot zmešani. Na splošno je na otoku bolj malo pripravljeno za "kišno situacijo" (deževne dni). Imajo le en letni kino (v Novalji), ki v primeru dežja seveda odpade, dogaja se bolj malo (napram recimo Istri; v Poreču je zvečer vedno živo; da o destinacijah izven Hrvatske niti ne govorimo),...
Pa saj, kdo nam je kriv, da se vračamo-predvsem zaradi bližine (lahko kot Big Whale vmes skočimo v službo in nazaj-ja tudi jaz sem letos morala že tretji dan zaradi ene dobave :(( z npr. karibov (ahhh, memories) bi bilo nemogoče) pa tudi lepe narave (vsaj južno od Istre).
Ob vrnitvi so že prvi dan so bili problemčki v službi (Murphy, itak brez tega ne gre, nima smisla komentirat).
Prva podopustniška naloga zame (izvzemajoč službena "opravila") pa bo pritožba na dohodninsko odločbo mojega moža (DURS ni upošteval nekaterih pomembnih podrobnosti in bi na koncu moral on plačati namesto, da bi mu celo večji znesek povrnili)-čisto nov projekt zame, ki je na meji utopičnosti-po moje.

Gremo naprej :)

1 Comments:

At 22/8/06 6:46 pop., Blogger Paprika said...

Bi pa bilo vsem lažje, če bi si vzeli čas in že v prvo pravilno izračunali-nenazadnje imajo velikooo časa. Nekatere dni (ko ni uradnih ur) so za njihove "financerje" državljane celo nedosegljivi-le kaj počnejo takrat :)

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk