sreda, september 20, 2006

Kam plovemo?



Zadnje čase vedno večkrat srečujem ljudi z eksistenčnimi težavami. Ponovno je nekaj podjetij veselo odpuščalo, po sistemu velika riba golta majhno, in dogaja se, da so zaposleni za 15 let dela dobili po cca. 600.000 odpravnine in brco v "ta zadnjo". Včeraj mi je pot prekrižalo kar 5 brezdomcev, tako da mi je nakoncu zares zmanjkalo drobiža in sem gospodu, ki me je ujel pred lokalno trgovino podarila, kar Milkino mini rolado.
Po drugi strani pa se je mimo mene pripeljala moja 10 let mlajša znanka, ki je komaj dobro začela s študijem pa ji je že oči nabavil novega c4 coupeja (kot prvi avto) in je ravno hitela v solarij (ker s Kanarskih, ali kjerkoli se je že pražila letos, ni odnesla dovolj barve).
Ja, postajamo vse bolj podobni tujini-žal večinoma le po negativni plati.
Vroča tema v prihodnjih dneh bodo lokalne volitve-mislite, da bo katera o "demokratskih" strank res doprinesla k dobrobiti ljudi in poskrbela za socialno varnost najbolj ogroženih, če pride na oblast? Ali bodo, kot menijo tisti, ki glasno izražajo svoja politična stališča, poskrbeli le zase?

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk