četrtek, september 07, 2006

Slovenija, dežela "prodajalcev"



Ozrite se okoli sebe. Koliko znancev, prijateljev, družinskih članov se posredno ali neposredno, na tak ali drugačen način ukvarja s prodajo/preprodajo? Ogromno.
Kaj res ni več zdravih proizvodnih podjetij, ki bi ustvarjale tolikšno dodatno vrednost, da bi naša lepa deželica lahko prosperirala? Gradijo se le trgovski centri in mega kinodvorane-kaj pa nove tovarne, proizvodni objekti,...
Kaj res ne gre drugače, kot da vsi skupaj živimo od zdaj malo večje, zdaj malo manjše razlike v ceni pri prodaji (večinoma) tujih proizvodov?
Pri vsem tem pa nas je še sram tega kar delamo. O tem pričajo poslovenjenja raznih iz tujine prevzetih nazivov (ali pa jih celo pustijo v originalu) za razne oblike prodajnikov. Tako imamo na vizitkah izpisane nazive kot so prodajni inženir, skrbnik ključnih kupcev, pospeševalec prodaje, Sales Manager, prodajni referent in kar je še umotvornih nazivov v prodaji.
Ni pa ga junaka, ki bi na vizitki imel izpisano kratko besedo prodajalec.
Ker se pač sliši, kot da bi končali le trgovsko poklicno šolo-imamo pa vendarle univerzitetno izobrazbo 7. ali celo 8. stopnje. In to pač ne gre. "Poklic" je pač podcenjen-pa čeprav gre "večinoma" za graško delo, ki generira prihodek v podjetju.
Želim si, da bi v prihodnje v Sloveniji bilo več zdravih podjetij, ki bi ustvarila čim večjo dodano vrednost.
Želim si....ker je nenazadnje, kljub mnogim nesmislom in težavam v politiki, gospodarstvu in še kje, v tej naši deželici lepo živeti-vsaj zaenkrat še.

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk