torek, avgust 29, 2006

Včasih si želim, da bi bila moški...



-ker imajo fantki bolj udobne čevlje
-ker jim nihče ne zameri dejstva, da si nenehno podaljšujejo otroštvo (z igricami, ženinim razvajanjem, iskrenim navdušenjem nad igračkami, ki jih kupujejo otrokom,...)
-ker si lahko pričesko uredijo v nekaj sekundah, čeprav so ravnokar priskakljali iz bazena
-ker jim nihče ne zameri, če se jim ni dalo obriti in so tako še celo bolj sexy
in še kakšnih tisoč razlogov, ki se jih trenutno ne spomnim.

P. S. k temu razmišljanju me je vzpodbudil morilsko neudoben par novih čevljev, ki so se mi v trgovini zdeli čisto O. K.
P. S. S. Sem pa kljub povedanemu raje ženska. Prav pride pri selitvah (dragi, pa menda ja ne misliš, da bom jaz Branetu pomagala nesti pianino), pa še kje :)

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk