ponedeljek, avgust 28, 2006

???



Opažam, da je površina platišč, ki prekriva zavorne diske obratno sorazmerna s ceno avtomobilov (did I put this right?). Saj so moja tudi precej ozka, samo kakšni ekstremi se sedaj pojavljajo. Na koncu bodo najbolj "fensi" drage "makine" imele "na luftu" že kompleten disk, čez bo le mizerno tanka zvezdica in okrog zanemarljiv obroček. Preveč zame-samo še čakam, kdaj bodo v Sloveniji popularni tisti "nigerski" naokrog kotaleči se stvori, ki se vrtijo še potem, ko avto že pet minut miruje. Mogoče bi pa bila to dobra poslovna poteza-ali pa že kdo uvaža te reči?

Redno se mi dogaja, da če iščem nekaj, kar je že dlje časa deponirano (sicer imam na splošno zelo dober pregled, kje imam kaj), te zadeve sigurno ne najdem v prvo, ampak prej vse kar sem iskala že pred časom. Tako sem ob iskanju očijevega kosmodiska (jep, spet težave s hrbtenico) našla eno kamuflažno denarnico (tako za okrog vratu za daljša potovanja), in cel set masažnih koleščkov, ki sem jih pred časom (blazno ugodno-so me nahecali) kupila v Termah Olimija. V istem depoju je mami imela cel kup darilnih vrečk in nastopila je dilema dneva-vreči navlako v smeti, ali jo prej obvestiti o nameri.
Naredila sem slednje-napaka. "Pa saj še kdaj prav pridejo!" Že enkrat uporabljene vrečke. Halooo. Uporabljene vrečke. Ki so tako zelo poceni. Upam, da si jih bo vsaj toliko označila, da jih ne bo podarila nazaj istim ljudem, ki so jih prinesli.

Ja mami, to so pa že prvi znaki.... Staranja :)

In kosmodisk sem našla-med temi super vrečkami-upam, da bo pomagal.

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk