ponedeljek, avgust 28, 2006

"Moja" sobota

Zelo redko si vzamem kak dan le zase. Čisto zase. Za babji čvek, sprehod po trgovinah, odhod k frizerju... Ker sem pač rada v družbi z njim. A kakšen "samski" dan tudi kdaj paše-in jaz sem si ga priborila prejšnjo soboto. Vse je bilo dogovorjeno, požegnano z moške inštance, kolegice so si uredile varstvo...
Ura 10.00. Na vratih sestra, ki mora nujno nekam skočit, mlajšega sinka bi ji popazila za urco, dve. NP sej je še čas.
Ura 12.30. Predaja nečaka (po podaljšku s kavo), dokončano kosilo, ki mora čimprej "v promet".
Ura 13.15. Končno se začnem "urejat".
Ura 13.20. Izpod tuša. Zvonec na vratih. Obisk, nenapovedan seveda, tašča in tast-MOTHER. F., DAMN, SHIT, SRANJE, PIZD...,........................................................

Pokličem M. in M.: "Sorry punci, kdaj drugič. Pravkar sem doživela worst case scenario.

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk