ponedeljek, september 25, 2006

Mrzle tete, polsestrične...



Vedno znova me fascinira domišljija ljudi z malo sorodniki.
Sama jih imam precej, ne sicer cele kolonije, kot je v navadi za južne ali pa romske razmere, temveč precej za slovenske razmere, in mi tako ni treba izumljati novih imen za daljnje sorodnike v 16. kolenu, da bi mi bili nekaj bližji.

Včeraj mi je namreč nekdo rekel, da je deklica, ki je sedela pri nasprotni mizi zelo podobna njegovi pol sestrični-WTF.
Pol sestrična? Jo je njena mama še kot dete z motorko prerezala na pol, ker si je želela prihraniti porodne težave?
Seveda sem dobila nenaden napad smeha in sosednjim omizjem ni bilo nič jasno. Pojasnilo-pol sestrična naj bi bila hčerka mamine sestrične-OOOO. Where I come from je to pač daljna sorodnica/žlahta ali še bolj po domače P.D. :)

Pa komaj sem preživela incidente z raznimi mrzlimi tetami, ki jih ima kolegica (drage gospe, pojdite kam v tople kraje, da se vam ogrejejo ročice :)).

Dragi R., zakaj si izmišluješ dodatno sorodstvo-kaj ti bo-še nisi slišal reka: "Žlahta, strgana plahta."
Ko si zgoraj so vsi s tabo, ko si spodaj pa jih pogled v globino straši.

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk