četrtek, avgust 03, 2006

Se to samo meni dogaja?

Ne vem kako imam tako srečo, da se mi pred dopustom vedno nekaj zaplete. Par dni prej si prepričan, da je vse O. K., vse pod kontrolo, zadnja dva dni pa se zaplete pri največjih banalnostih, ki si jih imel pri sebi že obkljukane in v predalčku urejeno.
Ja, dobavitelji so se ponovno izkazali s konkretno zamudo pri eni pomembnejših dobav. Da je zgodba še bolj sladka manjka še ena od komponent drugega dobavitelja, ki ne pove točnega datuma dobave, le da bo sigurno do sredine prihodnjega tedna, oz. je običajno tako.
Stranka je seveda navdušena, ker rada čaka, ker je to itak edini brand in mi smo edini partnerji na tej zemeljski polobli in si lahko privoščimo takšne kikse.
Poleg tega bo ravno med dopustom aktualna ena pogodba, ki je prej nisem dobila in jo bodo sodelavci morali parafirati namesto mene-groza, kakšna odgovornost. In hudiča nismo mogli dobiti kak teden prej.
V glavnem, spet ne bom mogla v miru izklopiti GSM-a in reči bye bye.

Bi bilo prelepo.

1 Comments:

At 4/8/06 10:16 dop., Blogger Paprika said...

Pa sej vem, da takšnih idiličnih služb skoraj več ni (pustimo državno upravo), a vseeno bi enkrat rada rekla ciao za 14 dni brez, da bi z enim očesom vedno gledala na GSM in vsake nekaj čekirala mailov. A nebi bilo carsko.

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk