petek, junij 16, 2006

Mularija, toplota, ganđa in pir



Danes sva registrirala motor-končno. Letos sva zavlačevala, ker je bilo zanič vreme. A vendarle se je začelo poletje. Kar se zelo pozna tudi po povečani količini obšolskih dejavnosti naše vrle mladine.
Ko sva se vračala z AMZS-ja kjer sva opravila registracijo in dala svoj prispevek državi, sva namreč peljala mimo mestnega parka-mesta zločina.
Mularija na klopcah, na tleh na travi, na betonskih ploščah, ob njih na kilograme plastičnih lončkov, steklenic, vrečk čipsa, pločevink,... Groza!
Dve vprašanji: se mladina brez pretiranega popivanja sploh ne zna več zabavati in drugo, kako lahko vestni mladički, ki doma mamicam na ljubo vestno pospravljajo svojo sobico v parku, ki je pač javni prostor, za sabo pustijo takšno svinjarijo.
Te iste mulce bi moral nekdo v soboto zjutraj brutalno zbuditi in odvleči do parka na etapo pospravljanja za sabo.
Sama imam 16-letnega nečaka, ki ga prav tako zanaša in moja draga sestra je že zgubila nadzor nad krmilom, a se vsi tolažimo, da dokler je priden v šoli....
Tudi sama sem bila v norih letih (kdo bi si mislil), pa sem se vseeno znala civilizirano zabavati. Mulci bi verjetno rekli, da sem zadrta, dolgočasna zateženka.
Who cares.

1 Comments:

At 6/4/08 10:36 pop., Blogger teeych said...

mal pa si zatežena. ampak to se lahko prčakuje pr ljudeh k so očitno normalni. ta ''vaša'' mladina sovraž normalno življenje in kr samo s ganđo in piri lahko pobegnemo iz tega bednega vsakdanja, k se ga vedno teži prenaša, pač pijemo... in niso usi taki da pustijo smeti za sabo... mogoče so pa tut uni pospravl za sabo... mladine se, kokr dajemo slb utis, ne sme podcenjevt. velik je resnice da na mladini svet zivi... in pač ker smo mi taki kakršni smo bo svet lepši, drugačn in, kar je najbol pomembn, zanimiv in nenormaln...

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk