ponedeljek, junij 05, 2006

Podražitev cigaret


Nekoč sta živeli dve vrsti ljudi: kadilci in nekadilci :)

Sama sodim v drugo skupino. Skupino tistih, ki jo v zakajenih lokalih pečejo oči, ki sem, dokler sem še nosila leče v takšnih prostorih imela občutek, da mi jih bo vsak trenutek katapultiralo na tla, ki sem še dobro uro po odhodu iz lokala ovohavala jakno, če še ima tisti grozen vonj in godrnjala, da sem si čisto brez veze zjutraj oprala lase.
Nikoli nisem razumela sošolk, ki so zjutraj dišale kot rožice po pregrešno dragih parfumih svojih mamic, med malico (ali bolje rečeno "čik pavzo"), pa so ta "dragocen" vonj pomešale z vonjem po pepelniku.
Še manj pa vestnih mamic, ki so v otroka v vozičku, na sprehodu po svežem zraku še nekajkrat puhnile, ko so mu zavezovale čepico ali podajale stekleničko s čajem in tako poskrbele, da je mali dobil svojo dozo.
Ja, sem ena tistih, ki v slaščičarnah teži, zakaj ne spoštujejo zakona, potem pa me "zabijejo" s tem, da povedo, da so registrirani tudi kot kavarna, in kot taki imajo dovoljenje za "plinsko celico".
In sem ena tistih, ki si iskreno želi, da bi doživela kak koncert/prireditev brez da bi se valila skozi oblak dima (kulturne institucije, kjer je takšno stanje samo po sebi umevno, so seveda izvzete). Saj vem, da smo v manjšini a vseeno-dajte nam več čistega zraka!

P.S. k temu pisanju me je podbudila novica o podražitvi cigaret zaradi zvišanja trošarin-dvomim, da je to ravno rešitev. Poznam ljudi, ki bi se bili pripravljeni prikrajšati za marsikaj, samo da bi imeli dovolj za svojo razvadico. Nimam nič proti, uživajte, samo prosim vas zunaj-na zraku.

1 Comments:

At 6/6/06 1:43 pop., Blogger Paprika said...

Jep. Če samo pomislim koliko sem v teh nekaj letih nekajenja prihranila...
Danes si pa res si moram nekaj privoščit :)

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk