nedelja, maj 28, 2006

Mura in hidroelektrarne



Včeraj sem se nekajkrat zapeljala čez Muro (dvakrat bi se tako ali tako morala, ker smo šli na obisk v MS bolnišnico v Rakičanu, še dvakrat pa, ker smo nato želeli obiskati še nekatere sorodnike na širšem pomurskem območju, pa je oči malček zgrešil pot :)).

Ob prehodu tako opevane reke, ki je mimogrede včeraj bila prav grdo rjava in kalna, sem se spraševala, koliko bi dejansko gradnja kakšne od hidroelektrarn na Muri izničila življenski prostor tamkajšnjih živali in kako objektivni so strahovi okoljevarstvenikov v povezavi s tem.

Da ne bo pomote, sama imam rada naravo in uživam v vsaki sproščeni minuti v njej, ne razumem pa nekaterih dvoličnežev, ki bi vse pustili nedotaknjeno, po drugi strani pa se nebi odpovedali nobeni od dobrin, ki jim jih omogoča električna energija. Me prav zanima kako bi ti isti ljudje reagirali na omejitev elektro distribucije na 1 uro dnevno :)

Energetski viri nas bodo v bližnji prihodnosti še močno udarili in potrebne bodo globalne korenite spremembe.

P. S. prekmurci imajo/te grozno strupene komarje-še danes sem vsa bulasta po rokah in nogah-le kaj počnejo/te, da so takšni :)

2 Comments:

At 29/5/06 3:13 pop., Blogger Paprika said...

Vetrne elektrarne nebi bile slabe, samo kaj ko revčki, nimamo dovolj vetrovnih področij. morda pa je prihodnost v elektrarnah na bio maso.
Zanimiva publikacija

 
At 29/5/06 3:15 pop., Blogger Paprika said...

P.S. Whale, it was a joke right. Mislim, da nam ena čistttt zadošča :)

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk