torek, junij 06, 2006

Časnik Delo in marketinški pristopi



Berem Delo. V papirnati in spletni obliki. Všeč mi je.
A vseeno mi en izvod povsem zadostuje. Včeraj smo namreč prejeli 3 izvode.
Oče, ki stanuje na istem naslovu in s katerim si delim enega od priimkov (ker sem dekliškega obdržala) je naročnik Dela, mami stanujoča na istem naslovu z istim priimkom je prejela en brezplačni reklamni izvod (kot naročnica Telekoma), še en dodaten izvod pa sem prejela sama (kot lastnica drugega telefonskega priključka v hiši). Tako bi lahko včeraj uživali istočasno vsak ob svojem izvodu časnika-škoda, da v njihovi bazi ni pristal še mož in bi tako res čisto vsi (z izjemo štirinožnih prijateljev) družno prebirali najnovejše novice.
Brez zamere v dopisu podpisani G. Zdouc, direktor prodaje, lepa reklamna gesta-a zelooo potratna. Kaj, če bi preden se lotite takšne akcije na hitro prečekirali vašo bazo naročnikov, da vam takšne banalnosti nebi po nepotrebnem odžirale že tako premajhnega marketinškega budžeta (vsi marketingarji po mojih izkušnjah tarnajo o tem :))?
Po moje pa tudi baza na osnovi telefonskih naročnikov ni ravno najboljša- s staro Siol-ovo/Telekomovo ISDN/ADSL navezavo so mnoga gospodinjstva pridobila dve telefonski številki, tako da se zadeve podvajajo.
Je pa res, da se v tem krutem konkurenčnem tržišču vsi lotevamo raznoraznih včasih bolj, včasih manj prodornih prodajnih tehnik. Čas za kreiranje dobre baze pa si je vseeno dobro vzeti-ne glede na to kaj bo šef rekel....

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk