nedelja, junij 11, 2006

Žogobrc



Spet je tu ta čas, ko se vsak drugi moški v trenutku prelevi v strokovnjaka za nogomet.
In ne prenese kontriranja. Kajti le on in samo on ima prav.
Ker je moški. Ker ima stvar v genih.
In svoje trditve je pripravljen zagovarjati neverjetno zavzeto. Kot, da dejansko gre za stvar na katero lahko vpliva-pa čeprav je tako zelo izven njegove moči in vpliva.

Mene načeloma zadeva ne zanima. Mogoče bi me, če bi bila nemka-z aspekta kako na račun te norije kaj zaslužiti, ker "fucbal" manijaki pokupijo v teh dneh prav vse: od debilnih kapic, do odpiračev in vžigalnikov ter še dražjih zadev, kot so naslonjači potiskani z žogicami in PC-ji z zvočniki v obliki nogometne žoge.

So pa smešni dedci. Prav zabavni. Dokler ti zadeva ne začne presedati. Aaaaa, in ta katastrofa se je šele začela. In še skoraj en mesec bo trajalo.

Punce, gremo v Kolosej :)

1 Comments:

At 12/6/06 8:14 dop., Blogger Paprika said...

Tale o genih je zrasla na moškem zelniku-bi morala označiti kot citat :)
Glede pogojenosti z inteligenco pa tudi jaz nebi podala izjave-ker ponavadi z upadanjem le-te narašča kapaciteta mišične mase (v večini primerov).

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk