petek, julij 27, 2007

Nekaj utrinkov s Paga

scuzi, ma druge niso za javnost :)

5 Comments:

At 30/7/07 9:06 dop., Anonymous Anonimni said...

Ja une, k niso za javnost lohk tut pokažeš...sej vse ostane med blogerji ;P

 
At 8/8/07 10:29 pop., Anonymous Anonimni said...

IIiiinn , so vaju kej hrvati nadlegoval? kr velik slovencev na pagu ,predvsem u gajacu , so namreč nadlegovali pijani hrvati--> prebrau u več virih :/ bogi hrvati

 
At 12/8/07 5:02 pop., Blogger Paprika said...

Ma, mene je nadlegoval sam en slovenc:)-ko je zraven si drugi tud pisnit ne upajo :). Ma ne, ni blo frke, sam par "prijetno razpoloženih" je blo slišat sred noči, ko so se vračal z Zrč-tam je itak vedno divje PARTY TIME:)-je pa res nenormalno veliko slovencev (vsak drugi po mojem štetju :))-samo, če hrvate vprašaš smo pa na 4. mestu med gosti-od kod jim številke ne vem-višja matematika :)

 
At 12/8/07 8:16 pop., Blogger Paprika said...

Nathan, saj sem vendar poročena gospa :) Gaby me je enkrat povabila v MB-če se res dobimo ti obljubim slike (s tvojimi, če bodo za)-a mava deal :)

 
At 9/9/07 9:59 pop., Anonymous Anonimni said...

matr sm pozabu da sm klele kej komentiru. eh gospa...tko je bl tko tko :) sam ni mi jasno "kaj z mojimi" če bodo za??
drgač pa mava deal

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk