nedelja, junij 24, 2007

Do you feel sLOVEnia?


Rada imam svojo domovino. Rada imam raznoliko pokrajino, od prekmurskih ravnic, do vzvalovanega morja. Svoje sodržavljane sprejemam takšne kot so, z dobrimi lastnostmi, pa tudi slabimi, raznolike, z različnimi nazori in vrednotami.

Slovenci smo, bodimo ponosni in imejmo se radi.

Pozabila bom na neprimeren govor JJ na današnji proslavi ob dnevu državnosti, na Trgu republike. Pozabila bom na to, da ta moja deželica v resnici ni tako idilična, kot jo sama vidim skozi rožnata očala.

Vse najboljše šestnajstletnica, naj ti (nam) bo prihodnost še svetlejša.

P. S.

Ustava RS


7. člen

Država in verske skupnosti so ločene.
Verske skupnosti so enakopravne; njihovo delovanje je svobodno.


"Nekateri" so včeraj pozabili nanj.

3 Comments:

At 25/6/07 10:30 dop., Anonymous Anonimni said...

U mater pa mi je ratal.
Ja tut jaz mam rad slovenijo :)
Še mal pa bo polnoletna ;)

 
At 27/6/07 12:09 pop., Blogger BigWhale said...

Avtor je odstranil ta komentar.

 
At 27/6/07 12:23 pop., Blogger BigWhale said...

Patriotizem je zdrav in obvezen! V doloceni razumni meri, seveda.

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk