sreda, julij 25, 2007

Back to reality...


Vse kar je lepo, se enkrat konča-kaj hočemo. Je pa zanimivo, da očitno res znam »delati dež« (in to ne le v Kopru :)). Samo domov pridem, in že nekaj časa pričakovana osvežitev, se pojavi (no sicer v skromni obliki in z veliko nezaželenega vetra in ponekod celo toče-pa vendarle).

Ta mesec bo zame vse novo in prvič slišano. Letos sem si prvič privoščila popolno odrezanost od službe, dogodkov, zdrah takšnih in drugačnih-kot bi rekel starejši znanec »živela sem kot tele«. Namensko.

Mrtvih zaradi tega ni, v službi, kljub neprijaznim pogledom, češ, kako si privošči izklopiti GSM, še vse funkcionira. Možnost sem imela spremljati vse, celo wireless je delal kot je treba, a se nisem želela »obremenjevati«. Edinih, pogojno rečeno novic, sem bila deležna od Ga. Željke (s Paga), ki je kakšno rekla (čeprav je nihče ni prosil) glede tega, kar je slišala/videla/prebrala.

Včasih paše, a ne priporočam za daljši čas-zmanjka tem za pogovore, tiste splošne, da bi v družbi, ki ni čisto »domača«, ne okrili tistih plasti osebnosti, ki so le naše in jih ne želimo deliti z vsakomer. Pa še mimogrede ti uide kakšna podrobnost, za katero ti je Metka zabičala, da je »for your ears only«.
Najbolje se je pogovarjati o vremenu, politiki (samo prej je potrebno preveriti k kateri opciji se nagiba dotična oseba, da si ne otežuješ življenja z nepotrebnim brbljanjem in prepričevanjem) in kar je še podobnih splošnih tem. Te ne "bolijo".

Po svoje se mi »javne osebnosti« prav smilijo. Vsakdo se vtakne, v prav vsako njihovo poro, in govori o njih, kot da jih zares osebno pozna (pustimo dejstvo, da jim ta "status" ogromnokrat pride tudi prav). Čeprav, javna osebnost? Definicija le te je vprašljiva. Tudi sama si ne morem privoščiti, da bi šla v center neurejena ali se namakala v novem vodometu pri mostu čez Savinjo-me že preveč občanov pozna :). Že nakladam. Pa šele dobro nazaj v civilizacijski kaos sem prišla.

Delo čaka.

5 Comments:

At 27/7/07 10:35 dop., Blogger Gregor Barič - Baro said...

Ej Paprika.
Na koncu jezika te imam, pa ne vem kam naj te dam. Videl sem, da si komentirala na mojem blogu in si me zato, ker te nikakor ne uspem identificirat, naredila nevzdržno firbčnega. Razsvetli me!!!! :)

 
At 27/7/07 12:46 pop., Blogger Blaž Pirnat said...

Vodomet ob Savinji. Maš ful dobre ideje. Ob priliki se vržem not, mi čist dol visi, če me kdo vidi al pa ne....

 
At 27/7/07 9:44 pop., Blogger Paprika said...

@baro; sej sem vedla, da ti ne bo nič jasn :) Se še spomniš Majeričeve ulice v MB? Dve cimri, ena s koroške/Korošec, druga iz Celja... Ja postaral smo se, pa spremenl tud.
BTW, moja sestra je Matjaževa teta :) Majhno je Celje, ja.

@pipi; kdaj greva, da nau prej prehladno ratalo. Prnes kako dišečo kopel-bomo Ulico IV. divizije mal "omehurčil" :) Sej še tiste revščine od Evergreena ni več, da bi se tam kaj dogajal.

 
At 28/7/07 8:50 pop., Blogger Gregor Barič - Baro said...

Noooo. M.S. (da ti ne razkrijem identitete, pa verjetno se pišeš drugače, glede na to, da si, kot sem prebral, poročena) To pa je že bolje. Imaš tudi blog tako skrivnosten, da čisto nihče, ki te res ne pozna v "nulo" ne more vedet, kdo si. Tako, da nisem uspel ugotovit. Res pa je, da si se tooooootalno spremenila. In še tvoja edina slika na tvojem blogu je tako nerazločna.

Ja, postaral smo se, spremenil in ćas tako teče, da bomo kmalu začel kakšne oddaljene dogodke pozabljat.....

 
At 28/7/07 11:04 pop., Blogger Paprika said...

Kaj naj rečem-correct answer :)-si ugotovil kljub skrivnostnosti (nekaj slikc je sicer še na dnu bloga, samo tudi te, namenoma, niso v pomoč :)). Glede priimka-še vedno sem MS, le še en S sem dodala-MSS torej (sem pač zagaman primerek :)).
Ja kaj naj rečem-lepi časi so bili to-brezskrbni.Če boš kdaj pri volji jih lahko obudimo-GSM ima M.O. ;-)

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk