sreda, junij 20, 2007

Ubogi kadilci :)


''Po tem zakonu ne smemo kaditi nikjer več, dali nas boste v komore,'' je danes teatralično, med poslansko razpravo ob drugem branju novele zakona o omejevanju uporabe tobačnih izdelkov, izjavil poslanec "Jelinčičeve" SNS Bogdan Barovič (njegovi Trboveljčani ga (so I heard) ljubkovalno kličejo Brajdič-menda ima še eno "razvado", sicer pa naj bi to bil tudi pogost romski priimek, tako da... Nespoštovanje župana ali kompliment? :) -presodite sami).

Komore pri večini vzbudijo asociacijo na plinske komore v koncentracijskih taboriščih med drugo svetovno vojno in na antisemitizem, zato bi bila pri uporabi tovrstnega besednjaka previdna, saj je posledična primerjava trpečih rahlo neokusna.

Spoštovani poslanec in cenjeni Trboveljski župan, kot nekadilka, ki si nezakajenih lokalov želim že od rane mladosti lahko rečem le tough luck :). Zdravite si svojo bolečino z lepimi dohodki, ki jih imate.

Sama pa upam, da bo po besedah nekaterih, pretirano restriktiven zakon, zaživel čimprej.

3 Comments:

At 20/6/07 8:24 pop., Blogger Sabina said...

tudi jaz se ful veselim novega zakona, ker mi je že zdavnaj prekipelo, ko sem vse večere ob vikendih hodila domov prekajena do kosti. saj ne da se mi kadilci ne smilijo ... haha no ja, v bistvu jim kar privoščim :devil:

 
At 20/6/07 9:29 pop., Blogger Yah0da said...

... in tle se podpisujem tut jest.

 
At 23/6/07 11:59 pop., Blogger Gaby said...

Meni se pa smilijo...

... no saj se mi ne... :P

--
BigW, ki se mu ni dalo logirati..

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk