ponedeljek, julij 31, 2006

Why me....



Že več kot en mesec imam bolečine v levi nogi. Močne bolečine. Naklofensko močne (hm, retard-a bi mi kdo rad kaj povedal :)). Kdor je že imel išias, hernijo diska ali podobne težave s hrbtenico, ve o čem govorim.
Bolečino je še najbolj pristno opisal moj kolega:" Bolelo me je pa za debelino prsta čez celo rit in stegna do sredine meč - tako, kakor, da bi kdo s kavljem vlekel meso z noge - stoje, sede, leže, med hojo,.... Do takrat sem vedno mislil, da je najhujši zobobol, pa ni. Boli pa to kakšne dva meseca tako, da bi človek z lahkoto pop.... ".
Ja točno tako je-in zato sem tečna, zelo tečna. Doma, v službi, ni važno-vse mi gre na živce. Ker kl... tablete držijo le kaki dve uri. Pa še samo 2 na dan lahko vzamem, ker so tako močne (da ne govorimo o kislini v želodcu).
V petek pa na morje (ki ga je sicer G. velecenjeni zdravnik priporočal-hrbtno plavanje, hrbtno!!!). Jaz pa hrbtno, kot invalid se bom zvijala. Obvladam namreč točno dva stila plavanja: prsno in mrtvaka. Uh pa "peseka" tud :) Kravl-tisto kar jaz ustvarim bi morali drugače poimenovati.
Ampak bom poskusila-vse za zdravje. In za zabavo prisotnih na plaži.
Vožnje dol me je že kar malo strah-v službi vsake toliko vstanem za par sekund in se sprehodim, doma prav tako-kaj pa v avtu. Moj najraje vsako pot prevozi v enem kosu-pa ni važno kam gremo. Na zadnji dolgi relaciji do Hannovra sem dobesedno izsilila en postanek (huh), tako da bo v petek težka :) Če ne drugače bom nogo pomolila skozi okno (problem je samo ker me boli leva, jaz pa na sovoznikovem sedežu-that should be a sight). Tako, da če bo kdo v avtomobilu LJ registracije zagledal ženšče, ki skozi okno moli krožečo okončino, bom to nedvomno jaz.
Po dopustu me čaka rentgen. Gre namreč za sum išijasa (pa ne pri teh letih!!! sr....), ki sem ga, tako zdravnik, prijazno podedovala od očeta-menda je zadeva tudi dedno pogojena (same dobre stvari sem "fasala"-tole, rahlo kratkovidnost, povečano kolonijo "materinih " znamenj)-a modrih oči pa nisem mogla podedovati, pa konjsko močnih las kot sestra...
Eni pač dobimo najboljše...NOT.

Razmišljam o kiropraktiku, pa me je po pravici povedano strah-da nebi kaj preveč poknilo. Sicer poznam nekaj ljudi, ki prisegajo, da pomaga, a sem človek ki pri taki stvari nebi rada tvegala. "Gemblam" raje pri igrah na srečo.

P. S. gospod zdravnik so priporočali tudi, naj se kdaj pa kdaj z rokama obesim na kak drog, da se medvretenčne ploščice malo razmaknejo. Pa sem v soboto poskusila. Na robu garažne strehe, kjer imam pač možnost. V trenutku, ko se je pripeljal poštar.

Po moje se še vedno smeji....

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk