četrtek, julij 20, 2006

Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz



Menda smo končno dobili nove milijonarje. In gneč pred loterijami nekaj časa ne bo več. Tokrat se je zadeva lepo porazdelila med manj bogata slovenska območja, tako da svojo nesposobnost pri izpolnjevanju loto listka nekoliko lažje prenašam, kot če bi dobitek v celoti "fasal" kak bogatejši ljubljančan.

Imamo pa v naši okolici ljudi, ki ne zaupajo v srečo in si milijonske zneske priskrbijo kar sami. Glede na to, da sem sama komitentka banke v kateri je delala omenjena iznajdljiva bančna uslužbenka, upam, da imajo več tako iznajdljivih ljudi, ki po možnosti podobne mahinacije počnejo v korist komitentov.

:) Who am I Kidding, right...

2 Comments:

At 21/7/06 10:22 dop., Blogger Paprika said...

Good thinking. No vidiš, ti bi to bolje speljal. Sedaj moraš samo še presedlat v IT kakšne večje slovenske banke in Gaby obvestiti, da bi bilo dobro imeti spakirane kovčke. JIC.

Če se boš odločil za kaj takega sem pripravljena sporočiti številko svojega tekočega računa-če boš imel kaj viška :)

Ja groza-očitno niso imeli nikakršnega nadzora nad ljudmi-upam, da jih je izučilo.

 
At 21/7/06 1:37 pop., Blogger Paprika said...

6 mrd, hm peanuts :)

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk