petek, julij 21, 2006

Spet bentim...



Ja spet so me našli...
Naj mi prosim nekdo pojasni zakaj je pri javnih naročilih potrebno toliko solate. Pa saj na koncu ne bodo več delali dovolj velikih kuvert in bomo vse razpise zavijali v paketni papir. Pa še tri kopije bi radi-ne ga sr.... A nebi raje štirih. Pa še oštevilčeni listi naj bodo, pa datirani in žigosani. Aaaa...

Saj razumem, da je treba tudi na ta način poostriti "nadzor" nad koriščenjem javih sredstev. Tudi po zaslugi raznh aferic alla operacijske. Samo zdi se mi naravnost debilno, da pri današnji tehnologiji potrebujemo x-najst dokumentov različnih inštitucij, ko bi lahko ena izpljunila vse to npr. na združenem obrazcu o poravnanih davkih, da podjetje ni v stečajnem postopku, potrdilo o nekaznovanosti in kar je še podobne solate-all in one.
Ma ne-to bi bilo prelepo. Dajmo raje komplicirat. Pa zahtevat od ponudnika ne le številčno opredelitev tehničnega sektorja po enotah in certifikate principalov za to osebje-ne, dajmo še zahtevat fotokopije njihovih spričeval/diplom. A želite še fotokopije njihovih osebnih mogoče? Številke čevljev?


O yeah, ljubim birokrate.

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk