petek, junij 23, 2006

Češnje in žeja



Za mano je morilsko naporen teden (k..... razpisi, papirologijo je treba čim bolj namnožit, da ljudje veselo kopičijo dokumente in to vsem naprednejšim možnostim navkljub-birokrati so (iščem prijazen izraz) odvečen faktor v vesolju)).
V glavnem, utrujena, z očmi pred nekaj minutami odlepljenimi od monitorja, bolj lačna kot sita, rahlo prepotena klimi navkljub (nekaj sekund na soncu naredi svoje) sem doma pred sabo zagledala prijateljico češnjo, ki je ravno začela dobivati primerno zardele sadežke.
Nizek štart od avtomobila in njam. Istočasno v ozadju še ni dala miru žeja, ki je že v službi čakala, da se jo osvobodi s kakšnim ohlajenim dodatkom, a ni bilo časa. In nato bang-vrhovni komandant Ga. mami za vratom: "O to pa ne, na češnje pa ne boš pila, to se ne sme, saj veš da to ni dobro za želodec. Tega se ne sme delati. Ti bi pa ja morala vedeti. Saj sem ti to že večkrat rekla. Pa koliko si stara, saj bi že lahko imela svoje otroke, pa se še sama obnašaš kot otrok......".

AAAA pa kje me ravno zdaj najde....

P. S. ko ni gledala sem "maznila" eno 0.5 l Kokto-guess what, I`m still alive :)
P. P. S. moja mami je sicer najbolj zlato bitje na svetu, je pa obenem tudi učitelj sveta-Mr President if you need some help...

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk