sobota, februar 02, 2008

“Ekonomski” ples (celjanov seveda)


Ne morem mimo tega za mojega nečaka zelo pomembnega dogodka, tako zaradi dejstva, da je bil tam no. 1 faca (sama bi se, če bi morala plesati z mojim razrednikom Janezom v tistih časih najbrž na mokro v hlače-danes ne, takrat pa :)), pa tudi, ker gre tudi za “mojo” šolo (poleg mariborske alma mather seveda).

Da ne zaidem preveč v zasebne sfere, lahko zapišem le, da sem bila čisto ganjena, ko je zaplesal s svojo mami-mojo drago, ljubo sestro (ne vem zakaj, me dajejo hormoni ali kaj) in, da sem bila kljub temu, da sem preračunala, da je od mojega plesa minilo že 12 let, dobre volje, skupaj s “svojim soplesalcem”, skozi življenje-ki, kako ironično, ne pleše rad :).

Našemu “carjeviču” -iskreno in iz srca želim veliko sreče in znanja pri naslednjem in ključnem koraku-maturi (sama sem se učila na balkonu, lepo na sončku-mogoče nasvet :))-make us all proud again.

Aunty M

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk