nedelja, december 02, 2007

Ajajaj, dragi moji...


Kot že rečeno sem v tujini, polno zaposlena in zato nimam časa za natančno spremljanje razmer v domovini, mi pa vseeno kaj pride na uho. Tako me je razp.... najnovejši zaplet na slovensko/hrvaški meji (saj veste o čem govorim) in neodzivnost v povezavi z njim.

Ne, Slovenci nismo “Bečki konjušari”, kot nas je nekdaj označil Bora Đorđević - Riblja čorba.
Ne, Slovenci nismo “rod hlapcev, za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni”, kot je nekdaj zapisal Ivan Cankar.
Slovenci smo rod pussy-ev (pussy: "coward"- He didn't jump, he was too much of a pussy!) AND YOU CAN QUOTE ME ON THAT (vsaj za večino ljudstva definitivno velja).



Ko smo že omenili Cankarja-v tej povezavi velja obnoviti njegovo: “Narod si bo pisal sodbo sam; ne frak mu je ne bo in ne talar!"

P. S.
Saj bi organizirala vstajo , a žal moram iti nazaj na sever srkat znanje in raziskovat:
-zakaj “Grazarji” pred in tud po malci rečejo Malzeit (strange motherf...),
-zakaj rečejo "ich geh mal auf 17", ko grejo na WC,
-zakaj je vsaka druga, ki jo slišiš nek čudni polglasniški g∂ in dass passt.

Tschüs!

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk