ponedeljek, maj 08, 2006

Mission: Impossible III



V soboto sem si (na željo dragega-sama bi se raje sprostila ob kakšni komediji) v enem od lokalnih cinemaplex-ov ogledala MI3 imdb .
Ob vstopu v kinodvorano nisem imela prav nikakršnih pričakovanj oz. sem mislila, da me čaka polomija v stilu 1. in 2. dela in razmišljala, kaj nemogočega se lahko domislijo sedaj.

Zadeva me je prijetno presenetila, saj sploh ni bila tako slaba, kot sem pričakovala.
Jasno ostaja pravljica za odrasle s precej nerealnimi scenami (my favorite: instant duhovniška preobleka v Vatikanu: 1, 2, 3 I`m a priest).
Gledljiva zadeva, vratolomni akcijski prizori (v nekaterih primerih s pričakovano dozo neizvedljivosti v realnem življenju), nekaj romantike-recept za dober zaslužek (mislim, da si bo Tom kar zajetno napolnil denarnico s producentskim prispevkom filmu).
Čeprav strokovnjaki menijo, da ga je Cruise polomil, ko je za režiserski stol posadil relativnega novinca v tem poslu (če pozabimo na Lost in Alias-TV produkcija), je meni kot laiku na tem področju, njegova domišljija povsem zadoščala.
Kot že rečeno pravljica za odrasle vredna ogleda (kritičnost pa izklopite že ob vstopu v dvorano in se raje zabavajte).
Most-Ethan Hunt poskuša sestreliti helikopter

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk