sreda, maj 03, 2006

Pa kaj si ti nor...

Ne vem od kod mi je bila dana ta silna sreča, da mi ljudje, kjerkoli že uporabljam toaletne prostore, dajejo možnost zamenjave rolce na stojalu. Skoraj vsakič namreč, me čaka prazna rolca iz katere v posmeh visi par daljših ostankov papirja, da je vse skupaj še toliko grše. In to se mi dogaja redno, doma me s tem osrečuje moj dragi, v službi pa souporabnice iz iste poslovne stavbe. Tako kot sedajle, ko mi je spet ena prepustila čast menjave.
Se to dogaja le meni? Mi je bilo od zgoraj določeno tovrstno poslanstvo?
Guess what-ko sem si prejle po povprejšnjem šoku umila roke, me je tudi tam pričakalo prazno stojalce, le 5 cm stran pa je ponosno stala komaj načeta rolca rozastega low quality krep papirja za roke.
Is this my lucky day or what :)

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk