četrtek, april 26, 2007

Fenomen D. M.




Kolegica me je opozorila na pa njenih besedah "brutalno smešen" opis gostovanja Murkota
(saj vsi vemo katerga) na domžalskem Radiu Hit na njegovem blogu. Klik, klik
"V oddaji so bili kar trije ljudje + jaz, nevem, če je to v navadi, ali sem samo jaz imel takšno čast. "
"Vsak ima pač svoj način izkazovanja pozornosti in pridobivanja publike na svojo stran pa naj bo to z banano ali s tem, da v oddajo povabijo Damjana Murka in pridobijo poslušalca ali dva več, saj se zavedam, da sem zanimiv, prav tako so se tega zavedali oni, zato so me tudi povabili. "
Če tole ni definicija pretirane samozavesti pa ne vem kaj je. Vedno, ko je prilika ponosno poudarim, da sem štajerka. Je to še "varno", če imamo takšne "bisere" med nami?
Predlagam, da se za še večjo promocijo prijavi v "Big Brotherja 2 wannabe VIP edition". Mislim, da bi ga glede na to, kakšni kandidati so v aktualni verziji, nekateri prav lepo sprejeli :)

5 Comments:

At 26/4/07 3:34 pop., Anonymous Anonimni said...

Živo.Napisala si mi na mojem blogu pr drugem postu koment da sm na rojstn dan zamuju :D zdj sm pa mau zmeden pa nwem na kir rd sm zamuju =)

 
At 26/4/07 9:50 pop., Blogger Paprika said...

Moj daaaaaaaa. :) Ti je zdaj jasno. Al še ne? Čeprav Nena je bla bolj pissed off kot jst :)

 
At 30/4/07 5:55 pop., Anonymous Anonimni said...

eeeej, ful se mi zdi da si me z nekom zamenjala =) mogoč s kom na sliki ? :D

 
At 1/5/07 9:32 dop., Blogger Paprika said...

You must be kidding. MAMA Nena! Pol*** Ja, s Simonom sem te zamenjala :)

 
At 1/5/07 11:47 dop., Anonymous Anonimni said...

looooooooooooooooooooooooooool :D pa to si ti teta :D te pa tak reč :D jooooooojjjj =) bruahahahahahahahahahaa,zdele sm komi dobr pogledu prikazano sliko :D bruahahahahahaaaa

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk