sreda, april 25, 2007

Z možgani na off...



...in brez chiwawe na straži sem bila nekaj časa. Poleg službene rutine, sem si prvič odkar sem v post študijskem življenju, vzela čas zase. Mogoče celo preveč, glede na misli, ki mi begajo po vijugah v glavi. Osebno za to "krivim" Gaby in njeno tiho propagando za povečevanje natalitete (ja Seven, tko je :)). Naredila sem celo radikalen korak, ki se že pozna na kvaliteti moje kože (ženske boste vedele o čem govorim). In sedaj čakam :) Pa saj smo že dosti stari, a ne.
Ponovno izpolnjujem davčne napovedi (svojo sem že zdavnaj) zamudnikov, kot vsako leto in razmišljam, da bi tole reševanje psihoze začela zaračunavati (čeprav s programčkom ni nobenega dela-sam ne okol govort).

5 Comments:

At 27/4/07 10:06 pop., Blogger Gaby said...

Hehe!!! Cuj, odkod ti ves moj nickname?!? :) :)

 
At 27/4/07 10:19 pop., Blogger Paprika said...

Z ringaraje. Sem že med "majskimi borkami"-drži pesti :)

 
At 28/4/07 11:24 pop., Blogger Gaby said...

Ajaaaaa???? Lahko mi kaksen private message posljes, da bom vedela KDO SI!!! :)) Upam, da ne puscam slabega vtisa. Haha!

 
At 28/4/07 11:38 pop., Blogger Gaby said...

Sem te ze zvohljala. :) Drzim pesti in navijam!! NAVIIIJAM!!

 
At 1/5/07 10:18 dop., Blogger Paprika said...

Thanks. Res si zelooo želim, da bi uspelo.

 

Objavite komentar

<< Home

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk