sreda, januar 03, 2007

Še sem živa...

... čeprav se počutim vse prej kot to. "Nori" december smo preživeli, glede na nekaj današnjih mailov pa nas čaka še bolj nor januar (vsem vodstvenim delavcem toplo priporočam, da neprijetne novice zaposlenim pošljejo pred prazniki/dopusti, saj med njimi ljudje že malo pozabijo in prebolijo-kajla prvi dan, ko se vrneš na mesto zločina pa preveč zabije; bolje je nekako v stilu: potrebne spremembe, bla, bla, reorganizacija, bla, bla, pa srečno novo leto, se vidimo 3.1.).
Eh, saj se je treba čimprej prestaviti v realnost. Upajmo na boljše leto.

P. S. Pravkar sem skočila na klik preverit koliko evrov mi je pustil dedek mraz-oči so se mi orosile od štirištevilčnega zneska. Pa tudi plača bo imela le štiri števke-šmrk.

SUDOKU
Razgibajte svoje sive celice

Preprosto jaz in moja razmišljanja

drobni tisk